Předpoklady a požadavky:
Předpoklady pro výkon práce dle §4 zák. č. 312/2002 Sb.:
- státní občan České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- ovládání jednacího jazyka
- bezúhonnost
Kvalifikační požadavky:
- střední vzdělání s maturitou ekonomického směru a 3 roky praxe
nebo
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
Odborné a osobnostní požadavky uchazeče:
- znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 586/1992 Sb., o dani z příjmu, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů
- výhodou znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech, ve znění pozdějších předpisů
- praxe ve veřejné správě a zkouška odborné způsobilosti výhodou (povinnost do 18 měsíců od zahájení výkonu činnosti vykonat zkoušku odborné způsobilosti)
- orientace ve výkaznictví ÚSC, v oblasti rozpočtové skladby, účetních standardů, znalost zákona o finanční kontrole ve veřejné správě, o obcích, o místních poplatcích, daňového řádu
- orientace v dotačních řízeních
- znalost problematiky vztahu zřizovatel a příspěvková organizace
- výborná uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word), datových schránek
- výhodou praxe v účetnickém programu KEO
- organizační a komunikativní schopnosti
- pečlivost, důkladnost, systematičnost, odpovědnost, diskrétnost, loajálnost a schopnost spolupráce
Platové zařazení:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platová třída 10
Náležitosti písemné přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- místo trvalého pobytu
- státní příslušnost
- číslo OP nebo dokladu o povolení k pobytu, jedná-li se o cizího státního příslušníka
- kontaktní telefon, e-mailová adresa
- datum, podpis
Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce:
- strukturovaný profesní životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce), u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Termín nástupu: od 1. 8. 2022, popřípadě dle dohody. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s prodloužením na dobu neurčitou.
Místo výkonu práce: Městský úřad Lanžhot
Lhůta pro podání přihlášky: 11. 5. 2022
Způsob podání přihlášky: osobně nebo poštou – uzavřenou obálku s uvedením jména uchazeče označte heslem „NEOTVÍRAT, VEŘEJNÁ VÝZVA – EKONOM-ÚČETNÍ“
Adresa pro doručení přihlášky: Městský úřad Lanžhot, Náměstí 177/2, 691 51 Lanžhot
Kontaktní osoba: Iva Šestáková, personalistka
tel.: 519 336 107, e-mail: sestakova@lanzhot.cz
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo tuto veřejnou výzvu kdykoliv v jejím průběhu zrušit.
V Lanžhotě dne 22. 4. 2022
Mgr. Ladislav Straka
starosta
Datum vložení:
22. 4. 2022 10:07
Datum poslední aktualizace:
22. 4. 2022 10:15
Autor:
Kateřina Paulíková