Město Lanžhot
Město Lanžhot

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení 1

Starosta města Lanžhot vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na obsazení pracovní pozice úředník územního samosprávného celku referent/ka majetkové a vnitřní správy.

 

Předpoklady a požadavky:

předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů (státní občanství ČR, příp. občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka)

 

Kvalifikační předpoklady:

  • vysokoškolské vzdělání – právnického směru výhodou

 

 

Odborné a osobnostní požadavky uchazeče:

  • orientace v související legislativě, (z. č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, z. č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, občanský zákoník)
  • praxe ve veřejné správě alespoň 3 roky
  • výborná uživatelská znalost práce na PC, pokročilá znalost MS Office
  • výhodou praxe v uživatelském programu KEO
  • dobré komunikační schopnosti, samostatnost
  • odpovědnost za svěřený majetek
  • pečlivost, důkladnost, systematičnost, diskrétnost, loajálnost a schopnost spolupráce
  • ŘP sk. B

 

 

Platové zařazení:

  • řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10 – platový tarif dle započitatelné praxe

 

 

Náplň pracovní činnosti – charakteristika vykonávané práce:

  • nakládání s majetkem – prodej, pronájem, pachty, převody
  • správa a evidence smluv – návrhy, kontrola, zveřejnění, doplnění doložky o schválení, vkládání do registru a jiných evidencí,
  • administrativní zabezpečení zasedání zastupitelstva
  • zpracování podkladů a návrhů právních předpisů města
  • vedení sociální agendy – agenda veřejného opatrovnictví, ustanovení zvláštního příjemce dávky důchodového pojištění, příprava podkladů pro sociální komisi, veřejné sbírky ve městě
  • podílení se na přípravě a organizaci voleb
  • obsluha pracoviště Czech Pointu
  • zástup na úseku matriky – nutná zkouška ZOZ
  • zajištění agendy pro poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

 

 

Písemná přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

  1. jméno, příjmení a titul zájemce,
  2. označení výběrového řízení,
  3. datum a místo narození zájemce,
  4. místo trvalého pobytu zájemce, státní příslušnost
  5. druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
  6. kontaktní údaje (telefon, email),
  7. datum a podpis zájemce.

 

 

K přihlášce se připojí tyto doklady:

  1. životopis, s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
  2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze přiložit v kopii. Originály výpisu z RT a dokladu o vzdělání se odevzdají územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy

Termín nástupu:  ihned nebo dle dohody - pracovní poměr na dobu neurčitou

Místo výkonu práce: Městský úřad Lanžhot

 

Lhůta pro podání přihlášky:   24. 11. 2025 do 16:00 hodin    

 

Způsob podání přihlášky:       osobně nebo poštou – uzavřenou obálku s uvedením jména uchazeče označte heslem „NEOTVÍRAT, VEŘEJNÁ VÝZVA – referent MaVS“

 

Adresa pro doručení přihlášky: Městský úřad Lanžhot, Náměstí 177/2, 691 51 Lanžhot,

 

Kontaktní osoba:       Iva Šestáková, personalistka   

tel.:    519 336 107, e-mail:    sestakova@lanzhot.cz

 

 

Upozornění pro uchazeče:

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

 

 

V Lanžhotě dne 06. 11. 2025

 

 

                                                                                  Mgr. Ladislav Straka

                                                                                            starosta

KMNB42200DB9FD5_002917.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 520.87 kB

 

 

 

 

Přílohy

KMNB42200DB9FD5_002917.pdf

KMNB42200DB9FD5_002917.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 520,87 kB

KMNB42200DB9FD5_002917.pdf

KMNB42200DB9FD5_002917.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 520,87 kB
Datum vložení: 6. 11. 2025 14:00
Datum poslední aktualizace: 6. 11. 2025 14:12
Autor: Kateřina Paulíková

Aktuálně

Krizový portál

Logo

Aktuální počasí

dnes, čtvrtek 13. 11. 2025
polojasno 12 °C 2 °C
pátek 14. 11. skoro jasno 13/5 °C
sobota 15. 11. zataženo 12/6 °C
neděle 16. 11. slabý déšť 10/7 °C

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE:4
DNES:1227
TÝDEN:4033
CELKEM:2804913

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

1384První písemná zmínka

3640Počet obyvatel

164Metrů nad mořem

5500Hektarů